11 otázek pro Michala Charváta

 

Lokomotiva stoupá tabulkou Ústecké ligy a vypadá to, že se začalo blýskat na lepší časy.
Položil jsem proto 11 otázek hráči, který má na tom asi největší zásluhu a tím je bezesporu brankář Michal Charvát.  

Jak jsi spokojen s průběhem letošní sezóny?
Úvod sezóny nám nevyšel tak, jak jsme si představovali. Výkony byly takové neslané nemastné a dobrým výsledkům taky moc nepomohly vnitřní spory v oddílu.
Před posledními dvěma turnaji se vše naštěstí urovnalo a na zlepšení výkonu celého družstva to je znát.

Kolik máš tedy těch končetin?
Dvě ruce, dvě nohy a jeden ocásek :-). Nevěřte všemu, co se píše v tom bulváru :-).

Před sezónou odešel Tomáš Cimrman. Jak se cítíš jako jasná jednička týmu?
Vůbec mi nevadí, že Tomáš odešel. V minulé sezóně jsem chytal za muže "A","B" a juniory, a tak jsem zvyklý na více utkání za sezónu. Letos už můžu chytat jenom za chlapy.
Máme pouze jedno družstvo, tak je to spíše pro mě přínosem.

V posledních zápasech se týmu začalo dařit. Čím si to vysvětluješ?
Jak už jsem psal v úvodu. Vyřešily se vnitřní nesrovnalosti a výsledky jsou hned znát. Jenom aby nám to vydrželo co nejdéle.

Proslýchalo se, že na konci minulé sezóny jsi byl na odchodu z klubu. Je to pravda?
Nejednalo se o nějaký jasný odchod ale spíše možnost trénování. Ale přišlo to v době, kdy jsem byl pracovně hodně zaneprázdněný, a tak z toho sešlo.

Trénuješ družstvo mladších žáků, mohl bys jmenovat některá konkrétní jména, která mají opravdu velký talent?
Mám tam pár talentovaných kluků, kteří se zlepšují zápas od zápasu, ale konkrétně je jmenovat nebudu.

A jaké jsi si dal před sezónou s týmem cíle?
Naučit kluky co nejvíce....

Jak tě baví trenéřina?
Trénuju již třetím rokem a stále mě to baví. Mám velmi dobrý pocit z toho, co jsem mladší žáky naučil.
Začal jsem je trénovat před dvěma sezónami a většina kluků neměla žádnou techniku a nevěděli, jak se mají na hřišti pohybovat.
I když je stále potřeba se zlepšovat a to jak ze strany kluků tak i z mé. Ale na klucích je vidět, že mají rezervy a že postupem času půjdou všichni ještě více nahoru.

Pro gólmana je důležitá komunikace s obránci. Jak to zvládáš? A kdo je tvůj oblíbenec vzadu?
Oproti ostatním lounským brankářům jsem v bráně spíš tišší. Pokud mám hru pod kontrolou a přibližně vím, co se na hřišti odehraje, tak se soustředím jen na svůj výkon.
Když je zapotřebí, tak se dokážu taky hlasitě ozvat :-). Jinak vzadu žádného oblíbence nemám, s každým si rozumím tak stejně.

Máš nějaké konkrétní plány do budoucna?
Žádné konkrétní plány do budoucna nemám.

Tvůj filmový vzor?
Rocky Balboa.

Diskusní téma: 11 otázek pro Michala Charváta

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek