Michal Paseka: „podporuje mě Světlo na konci tunelu”

Dle oficiálních statistik jsi zasáhl již do čtyř zápasů, reálně sis však zahrál až na posledním turnaji v Litvínově, kde jsi nastoupil na postu hrotového útočníka. Jak se Ti na nezvyklém postu líbilo?
Ze začátku jsem měl obavy jestli to fyzicky zvládnu, protože sem neměl před turnajem moc natrénováno. Ale myslím, že jsem to docela ustál, i když jsem měl během zápasů několik slabých chvilek. Ještě mám pořád co zlepšovat, jak po fyzické stránce, tak i po taktické... Ale jinak jsem na novém postu spokojen.

Připsal sis 6 kanadských bodů (1+5), panuje tedy spokojenost s předvedenou hrou?
No nemůžu si stěžovat... Jenom škoda některých neproměněných šancí.

Vzhledem ke vstřeleným brankám si váš útok „sedl”, kde vidíš prostor pro další zlepšení?
No myslím že jsme si docela sedli. Moc jsme toho spolu natrénováno neměli - myslím že 2 tréninky a doufám, že se bude naše souhra každým dalším zlepšovat. Jinak je pořád co zlepšovat. Já osobně vidím, že by jsme měli zlepšit důraz v osobních soubojích před soupeřovou i naší bránou.

V prvním zápase Lokomotiva prohrávala s žateckými Pantery 1:6, utkání ale nakonec dokázala zremizovat 7:7. Zažil jsi někdy podobné překvapení?
Jednou jsem zažil podobný zápas ještě v juniorce, když jsme prohrávali před poslední třetinou nad Ústečákama 6:2 a nakonec jsme to v poslední třetině otočili a v zápase nakonec zvítězili.

Jak bys hodnotil druhý zápas proti Semilům, se kterými se Louny utkaly premiérově?
Mají tam pár hráčů se skvělou střelu, důležité bylo, že jsme jim odskočili o několik branek, jinak by to byl nepříjemný soupeř.

Na dalším turnaji, který se bude hrát 20. listopadu v Lounech, budou našimi soupeři Fbc Most 2010 a Panthers Liberec, tedy dva velice schopní soupeři. Kolik bodů získáme?
Byl bych nejraději kdyby jsme získali 6 bodů, ale utkáme se proti nejlepším týmům soutěže, takže bych tipoval, že získáme 4 body.

Jsi pověrčivý - dodržuješ nějaký rituál?
Nejsem pověrčivý a žádný rituál taky nedodržuji.

Jaká je tvá oblíbený odměna u „žlutého M” po povedeném turnaji?
Zatím žádnou oblíbenou odměnu u „žlutého M” nemám, ale třeba se to časem změní.

Máš nějaký florbalový vzor?
Žádný vzor nemám.

Co na tvou florbalovou kariéru říká „Světlo na konci tunelu”?
Bez komentáře:-D Ve florbalové kariéře mě podporuje a patří jí velké díky.

JaB

Diskusní téma: Michal Paseka: „podporuje mě Světlo na konci tunelu”

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek