Jan Kapucián: „ ...soutěž je určitě kvalitnější než před několika lety.“

K dalšímu rozhovoru jsme oslovili Jana Kapuciána, který ještě na prvním turnaji zastával roli asistenta trenéra. Následně zahájil 10zápasové hostování v našem celku, aby se na konec sezóny vrátil do týmu TJ Sokol Královské Vinohrady.

  

Letos jsi hostoval v našem týmu během první poloviny soutěže. Co Ti tato zkušenost dala?

Neřekl bych zkušenost potřeboval jsem se dostat po zranění do herní pohody a věděl jsem že Louny je nejlepší varianta. Pár věcí jsem ale zjistil soutěž je určitě kvalitnějši než před několika lety a tak jsem se snažil předávat moje zkušenosti Vám.

  

V minulosti jsi působil v lounském týmu jako asistent trenéra Milana Píchy, jak ses cítil po změně pozice v týmu?

Trénování mě vždy bavilo s Milanem to bylo specifické ale určitě skvělé z každé stránky. Po tom co Milan skončil řešila se varianta jak to bude dále zda budu trénovat sám půl roku nebo Markem S. dohormady nebo Marek S. sám nakonec dopadla poslední varianta které byla ideální volbou. Něco jsem s Markem řešil jak hrát atd. ale většina práce byla na něm a myslím že on je ta správná osoba.

  

Celkem jsi nastoupil k deseti zápasům a zaznamenal osm branek a čtyři asistence, panuje tedy spokojenost s bodovým příspěvkem?

Spokojenost i nespokojenost všechny tyto body bych vyměnil za důležitá vítězství které jsme měli vyhrát poslední vzpomínka s českou Lípou v Liberci.

  

Vyzkoušel sis post obránce a hrotového útočníka, kde se Ti líbilo více?

Samozřejmě byly tady varianty kde můžu kooperovat z pozice obránce jsem si řídil svojí pětku... i když někdy to prostě nejde. Obránce je post kde jsem hrál 6 let a chtěl jsem změnu k té došlu na posledním turnaji poslední zápas. Hrotového utočníka jsme si užíval. Do Vinohrad jsem se vrátil jako útočník.

  

S deseti trestnými minutami jsi stále naším nejtrestanějším hráčem, čím to?

Ano tyto vyloučení jsou opravdu kuriozní a vtipná. Hra rukou hra na zemi. A nějaká ta hrubost :-). Samozřejmě jsem zvyklý hrát trošku silovější florbal tak jsem si musel zvyknout na to že protihřáči to nečekají a rozhodčí za to vylučují.

  

V čem se náš tým v poslední době zlepšil, resp. kde vidíš jeho silné a slabé stránky?

Určitě obrana se zvedla Jan Bartoš a Jan Prokeš jsou dva pilíře do každé obrany. A další silnou stránkou jsou jako tomu bylo vždy brankáři. Slabá stránka týmu je útok přesilovky. Chybí mě tohou dát gól chodit do brankoviště a prostě se o to porvat.

  

Jak ses vyrovnával s návratem do týmu TJ Sokol Královské Vinohrady, tedy účastníka první ligy?

Návrat byl težký laboroval jsem s nachlazením. A první 2 hodinový trénink mě dal zabrat. Další tréninky které začínají o 40 minut dříve běháním a posilováním mě dostaly do optimální fyzické kondice. Bylo to těžké párkrát jsem kvůli tomu přišel pozdě do práce :-)

  

Výsledkově se Vinohrady trápí, pravděpodobně budou hrát o udržení v první lize. Jaká panuje v týmu atmosféra?

Ano je to pravda. Kvalita a konkurence v týmu je velká, ale je problém v hlavě nikdo nevezme odpovědnost na sebe během zápasu a každý má strach udělat chybu a to nám svazuje ruce. Věřím že SKV udží první ligu a to nás nakopne do další sezony.

  

Kde vidíš svou hráčskou budoucnost?

V tuto chvíli težko říct sezónu samozřejmě dohraji za Vinohrady. Ale další rok může ovlivnit spoustu faktorů studium na VŠ atd. Stále mám otevřenou myšlenku na extraligu jde jenom o nabídku. A hrát budu jak nejdéle to půjde. Svojí kariéru bych rád ukončil v Lounech.

 

Spolu s Markem Svobodou jsi zastával pozici trenéra lounských juniorek, máš v plánu se v budoucnu trénování opět věnovat?

Tato varianta se možná naplni už další sezonu pokud budu časově vytížen jsem domluven že bych vedl nějakou kategorii na Vinohradech.

  

JaB

Diskusní téma: Jan Kapucián: „ ...soutěž je určitě kvalitnější než před několika lety.“

stránky

jinak progress webu je impozantní :)
nové funkce, nové možnosti :D

otázky

Na Velkého Kapiho mám několik dotazů:

-už ti srostla noha? :D
-plánuješ po odpykání trestu za chlorofyl při závodech opět návrat do velkých soutěží? :D
-budeš hrát i za SKV B? Pokud ano, v únoru bychom se mohli setkat :D
-co máš momentálně za hůL?

Přeji pevné zdraví a hodně zdaru :)

Re: otázky

Ahoj,

noha už mě srostla a drží (3x klepu).
Ano trest již doběhl a vracím se do soutěží.
Měl bych nestoupit i za SKV B doufám že to setkání nebude bolestivé :-)
Moje hůl je CANADIEN LEAF 27

Děkuji

Přidat nový příspěvek