Jan Herink: ,,Pátá příčka je vynikající."

K druhému rozhovoru aktuální sezóny se uvolil lídr kanadského bodování našeho týmu! Zůstává tradičně skromný a těší se z přírůstku do rodiny.

 

Honzo, vrátil ses po roční pauze k florbalu. Co Tě k tomu přimělo a jak se Ti „rodičovská dovolená“ zamlouvala?

 Jak jistě víš, na florbal jsem nikdy nezanevřel. I když jsem se rozhodl v minulé sezóně nenastupovat v zápasech, na tréninky jsem se snažil alespoň jedenkrát týdně chodit. Nicméně mi chybělo napětí a adrenalin, které můžeš zažít pouze v mistrovských zápasech, což ovlivnilo mé rozhodnutí vrátit se zpět naplno k florbalu. Rovněž i možnost zahrát si ještě jednou vyšší soutěž byla lákavá a nešlo odolat. “Rodičovská dovolená“ byla samozřejmě skvělá a rozhodnutí vynechat minulou sezónu bych neměnil, protože jsem se mohl naplno věnovat klukovi.

 

Jak se daří prckovi? Přivedeš ho časem na trénink přípravky?

 Honzík je pěkné šídlo s nevyčerpatelným množstvím energie. Samozřejmě bych byl rád, aby se věnoval nějakému sportu, ale výběr nechám na něm. Když to bude florbal, budu jedině rád.

 

Čím ses udržoval ve formě - věnoval ses nějakým jiným sportům?

 Jak jsme již uvedl, snažil jsem se během minulé sezóny co nejvíce chodit na tréninky a tím se udržovat v kondici. Na jiné sporty mi mnoho času už nezbývalo.

 

Lokomotiva postoupila do vyšší soutěže. Cítíš nějakou změnu v kvalitě soutěže oproti letům minulým?

 Já jsem odehrál ve této soutěži (4. nejvyšší liga) většinu své kariéry a myslím si, že tato soutěž si udržuje stále stejnou úroveň kvality. Necítím výraznou změnu oproti letům minulým.

 

Nový herní systém klade jiné požadavky na křídelní útočníky, a to především v defenzivě. Jak se Ti změny zamlouvají?

 Já jsem byl vždy spíše ofenzivní typ a s bráněním to u mě nebylo nikdy příliš slavné. S novým systém jsem však velmi spokojen a defenzivní úkoly pro křídelní útočníky mi nevadí. Je důležité, že tento systém přináší výsledky.

 

Lokomotiva má za sebou již téměř polovinu utkání a prozatím okupuje výbornou pátou příčku (i když někteří níže postavení soupeři odehráli méně zápasů). Jaké konečné umístění bys považoval za úspěch?

 Pátá příčka je vynikající. Myslím si, že nikdo takové průběžné umístění v tabulce neočekával. Do konce sezóny je však daleko a čeká nás ještě spousta těžkých utkání. Liga je velmi vyrovnaná a já byl spokojený, pokud skončíme do 8.místa a udržíme tuto soutěž.

 

Jsi součástí zbrusu nového útoku Beníšek-Kinšt-Herink. Dá se říci, že spolu hrajete stabilně poslední tři měsíce a prosazujete se i v zápasech. Takže spolupráce funguje?

 Myslím si, že náš útok je složen dobře. Kluci jsou kvalitní hráči a gólově se prosazujeme. Spolupráce tedy funguje, ale je pořád co zlepšovat.

 

V osmi utkáních jsi nasbíral celkem deset kanadských bodů za pět gólů a stejný počet přihrávek, což Tě katapultovalo na pozici nejproduktivnějšího hráče. Cítíš se tedy ve formě?

 V ,,top" formě rozhodně nejsem a asi už nikdy nebudu. Nejlepší léta už mám za sebou. Samozřejmě je dobré, že jsem pár gólů i přihrávek nasbíral, to vždy přispěje k herní pohodě útočníka. Důležité jsou však výsledky celého týmu.

 

JaB

 

Diskusní téma: Jan Herink: ,,Pátá příčka je vynikající."

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek