David Vitoušek: „návrat mi nedělal žádné potíže”

 Zahrál si na prvním turnaji v dospělé kategorii a hned je lídrem kanadského bodování Loun, k rozhovoru svolil David Vitoušek.

Hned na premiérovém turnaji za lounský „A” tým jsi dokázal zaznamenat 5 kanadských bodů (2+3). Věřil sis před turnajem, že Ti bude takto dařit?
Moc jsem si nevěřil, spíš jsem doufal v nějaký dobrý vstup do soutěže a do střelecké a herní formy. Neměl jsem toho moc natrénovaného, takže s 5 body jsem moc nepočítal a o to víc mě potěšily.

Z turnaje přivezla Lokomotiva tři body za výhru na Českou Lípou, podlehla silnému Litvínovu. Hodnotíš tedy turnaj pozitivně?
Turnaj hodnotím celkem pozitivně. Plný počet bodů by byl samozřejmě lepším přínosem pro vstup do sezony, ale beru z toho pozitiva a to ty, že jsme našli naše nedostatky, na kterých musíme zapracovat. O plný možný počet bodů nás obral Bivoj, kterého jsem tak trochu podcenil, protože za mých mladých let to nebyl moc velký soupeř. Teď se těším na příští zápasy, na které se chci připravit, abychom mohli přivést plný počet bodů.

Kde vidíš silné a naopak slabé stránky naší hry?
Za silnou stránku hry považuji presing a hru 2-2-1, myslím, že většina týmu na tuto formaci není zvyklá a nám zajišťuje tak rychlý přechod do útoku. Já sám si musím zvykat, protože jsem takto nikdy nehrál a musím na tom zapracovat. Za slabou stránku mužstva, jak jsem si všiml, považuji malý důraz v soubojích, v kterých se zbytečně ztrácí míček a vznikají přečíslení. Věřím, že na trénincích se vše doladí a budeme nepříjemnými soupeři.

Měl jsi několikaletou pauzu od florbalu, jak sis opět zvykal na hokejku?
Pauza byla celkem dlouhá, ale návrat mi nedělal žádné potíže. S hokejkou jsem si rozuměl za mlada a naštěstí mi to zůstalo i po několikaleté pauze.

Naposledy jsi nastupoval tuším za starší žáky. Na jakém to bylo postu a s jakými úspěchy?
Ano bylo to za starší žáky a hrál jsem na postu levého křídla, kde mi to celkem šlo a myslím, že s kladnými úspěchy. Týmově nějaké lepší umístění na turnajích bylo, takže taky  spokojenost. Nyní se ale budu soustředit na budoucí sezony a věřit v úspěchy.

Jaký vidíš posun při přechodu na dospělý florbal?
Posun je celkem dobrý, na to že jsem hrál naposledy za starší žáky. Dlouho jsem nic nehrál a tak jsem měl strach na jaké úrovní se bude hrát a zda-li se do té úrovně rychle dostanu. Strach byl ale zbytečný a myslím, že jsem se do toho dostal velmi rychle :)

Podstatnou změnou je hra v uskupení 2-2-1. Jak Ti, jako v současnosti pravému křídlu druhé formace, vyhovuje?
Formace 2-2-1 mi dělá zatím potíže. Musím nastudovat tento styl hry, protože v něm zatím tak trochu bloudím. Co se týče druhé formace jsem spokojený. Odehrál jsem tam 2 zápasy a zatím se rozkoukávám a poslouchám pokyny a rady spoluhráčů s letitými zkušenostmi, za které mají ode mě velké díky.

Na čem bys chtěl do příště zapracovat?
Zapracovat musím úplně na všem :))

Tvůj filmový vzor?
Filmový vzor? Tak toho asi žádného nemám.

Někteří říkají, že ses vrátil jako Golem, co tomu říkáš?
Jelikož jsem zde působil naposledy v mých 14 až 15 letech se 70 kily a vrátil se se skoro metrákem a trochu větší postavou, nevyhnul jsem se tedy žertům k mé postavě :)

JaB

Diskusní téma: David Vitoušek: „návrat mi nedělal žádné potíže”

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek